سوگواره عکس آئینی(اربعین ۱۴۰۰)

هنرستان فضه با مشارکت فرهنگسرای بهمن برگزار می‌کند.ارسال آثار تا ۲۰ مهر ماه تمدید شد.برای اطلاع بیشتر پیج اینستاگرام sugvare.akasi را دنبال کنید.

قرار بود این برنامه در یک منطقه برگزار شود که پس از مطرح نمودن با فرهنگسرا، این طرح با استقبال و حمایت فرهنگسرای بهمن مواجه شدیم و این سوگواره از یک کار کوچک در منطقه تبدیل به یک کار ملی شد.

در بحث معرفتی این سوگواره موضوعاتی برای ارتقاء سطح معرفتی دانش آموزان نسبت به عاشورا و قیام امام حسین (ع) در نظر گرفته ایم و کتابهای مرتبط را بین آنها توزیع کرده ایم تا دانش آموزان را به چالش و قدرتی برسانیم تا بتوانند به این معرفت دست پیدا کنند و در این راستا تالار گفتگو و وبیناری نیز برگزار شد.

گفتنی است کارگاه های تخصصی دیگر این سوگواره شامل، نقش عکسهای آیینی در تصویر و فضای گرافیکی، عکس و سواد رسانه ای؛ نقش عکس در سواد رسانه ای امروز، آشنایی با آیین عزاداری اقوام ایرانی، عکاسی هنری اربعین، عکس و کاربرد آن در فضای مجازی، چالش و شبهه های دینی با محوریت عزاداری برای حضرت امام حسین (علیه السلام)، فلسفه گریه برای حضرت امام حسین (علیه السلام) و شبهات عاشورایی می باشد که با حضور استادان پیشکسوت، دکتر محمد لسانی، دکتر صادق حیدری، زهیر صیدانلو، دکتر محمدرضا پویافر، مهدی توکلیان و سرکار خانم زهرا طالبی در هنرستان برگزار شد.

اختتامیه این مراسم با تجلیل از اساتید پیشکسوت عکاسی و تقدیر از برگزیدگان، در آذر ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

از دختران هنرستان، خانم‌ها اسما کرباسچی،رومینا نیکخواه، مریم قاینی، حورا محمدیه و سارینا غریبی تقدیر به عمل آمد.

سوگواره عکس آئینی

, , ,
اشتراک گذاری:
ارائه سبک زندگی توحیدی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی، در محیطی مملو از نشاط و شکوفایی زیر سایه همدلی و همراهی